Widżet

Blogger Templates

sobota, 29 września 2012

Sobotnie popołudnie! ♥

                                                  sieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem! ;)
Jest sobota, aktualnie pogoda śliczna, humor jakoś nie dopisuje, bo nic mi się nie chce, poszłabym najchętniej spać, ale mam lekturę do skończenia, pewnie jakieś zadanie, a wolę je dziś zrobić, bo jutro zamierzam spać do 12 ;p Jak na razie jem płatki, alfabetowe ;D huehuehue^^ no i nudzę się przed kompem, a wy? jak wam leci dzionek? :D moi najmilsi ;**

Wczoraj wracając do domu odbyłam miłą rozmowę, która mi pomogła parę rzeczy sobie uświadomić, np, jak przyjaźń jest piękna, po prostu dawno tak szczerze nie rozmawiałam i oczywiście były chipsy, standard xD


No, to miłej soboty ;) Sylwia ♥

8 komentarzy:

  1. Jejusiu ale ci zazdroszczę że mieszkasz w górach :)
    Zaprzaszm do nas http://dobremoomenty.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog . : P ,
    A co do dzionka to słonecznie . <3 . ale goraco . ; ) .
    Miłejj soboty . <3 .

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki:)
    Smacznego dzionek fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Sylwia ♥
    Podziel się chipsami!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://pamietnik-internautki.blogspot.nl/
    Obserwuje, i licze an to samo ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, że tak późno piszę, ale trochę mi nowych obowiązków przybywa:) Alfabetowe płatki? Ale cudo xD.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym teraz wróciła do soboty :D

    olgarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń