Widżet

Blogger Templates

poniedziałek, 1 października 2012

Yyyy....

                                hej kochani ♥ ja tylko dosłownie szybko piszę tę notkę, bo mam akurat chwilkę czasu, a potem lecę do książek, niestety mam jutro sprawdzian z fizyki, z polskiego kartkówkę (ze znajomości lektury), no i chyba jeszcze z historii ma pytać, ale to akurat szczegół, mam jeszcze nieprzygotowanie niewykorzystane, więc luz! :D dzień ciężki, mega nawet, jakieś spory na w-fie, no jakby się idiotki nie miały o co źreć, no żal i tyle! kartkówka z matmy, na której wszystko mi się popieprzyło,!no, ok, nie mam zamiaru się rozpisywać, bo trzeba zadanie odrobić i jeszcze chcę walnąć się przed tv :) A wy jak po weekendzie? Jakaś pała? miłego tygodnia życzę ^.^ buziole! *,*

Zdjęcie jeszcze przed zrobieniem grzywki ;3 

1 komentarz:

  1. So lovely post!!!

    We can follow each other if u want :)

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń