Widżet

Blogger Templates

poniedziałek, 3 września 2012

School welcome! :D

                                                               Cześć! ;)
No to od czego by tu...? Szkoła moi kochani, nie ma zmiłuj się, dzisiaj początek roku, ale jakoś tak bałam się, że może będzie głupio, no, ale w sumie spoko, zobaczyłam się z moją klasą, było wesoło, a w klasie mamy projektor, juppi! W końcu coś pożytecznego xD No, to jak u was? zmieniliście szkołę, czy jeszcze w tej samej? Ja w 3 gimnazjum, więc jeszcze szkoła ostatni rok ta sama, jutro 6 lekcji i nie takie makabryczne przedmioty, plan lekcji dziwny, ale nie najgorszy, w poniedziałek będzie rzeźnia :D No, to co jeszcze.. Opowiadajcie w komentarzach jak w dzisiejszym dniu, przeżyliście? ;3
         
        Osobiście z jednego się cieszę... że są moje seriale: Na Wspólnej, Pierwsza Miłość, Trudne Sprawy, M Jak Miłość, Dlaczego Ja no i inne nowe, które mam zamiar oglądać, haha ^^ Taa dziwna jestem, ale kocham oglądać te seriale, no to ja lecę, spakowana jestem, napisałam, więc żegnam was gorąco :**

jeeej ;3 przeglądając fotosy w poszukiwaniu coś do dodania znalazłam to :D oj tyle wspomnień ma to zdjęcie, że nie mogę, ognisko, rok temu, ojj czasy ^^

14 komentarzy:

  1. Również oglądam takie głupoty jak Trudne Sprawy i Dlaczego ja xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię ukrytą prawdę itd ;) evelineandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powrót seriali to największy plus zakończenia wakacji :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Seriali i programów ! ( Mam Talent ) ;D
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ogniska - me gustaa xd dodajemy do obserwatorów ?? http://mmy-heart-my-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ognichoooo i love zaprszam do mnie cebula-czosnek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. również mam już kartkówki. Mam się nuczyć 50 słówek w tydzień trochę głupio :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię te seriale . Oglądam też "Julia " i "Rodzinka.pl"

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odwiedziny:) Cóż znów wszytsko się zaczęło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak rodzinka.pl ♥
    obserwujemy ?
    a innych zzapraszam bo jest konkurs , zapraszam do zakladki pt." Konkurs"
    http://xcandycupx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog. Mój to justlife-jurka.blogspot.com. Jakbyś chciała to wpadnij. A przy okazji możesz zaobserwować mojego bloga. Daj znać jak dodasz wtedy się odwdzięczę. Bardzo mi zależy na obserwatorach ;p Więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, oryginalny i jednocześnie zabawny. Pozdrawiam. Zapraszam do siebie. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń