Widżet

Blogger Templates

niedziela, 2 grudnia 2012

Ona tańczy dla mnie ;D

                                                             hello ;*
Tak więc naprawdę jakoś długo mnie tu nie było, nie sądzicie? :D Już ponad tydzień temu dodałam notkę :/ No, ale wiecie nauka, ten tydzień był wyjątkowo intensywny, bo sprawdziany były, kartkówki, masakra jednym słowem mówiąc, ale matma najgorsza! trololololo, nic nie umiem i nic nie ogarniam, a jeszcze babka wycofała nam poprawy kartkówek, za tylko to, że 3 osoby w klasie dostały 1, no cóż, trzeba będzie się uczyć, nie ma bata, muszę się utrzymać, żeby mieć to 2 na półrocze, dam radę :D Jeszcze jakieś dwa albo trzy tygodnie i chyba mają wystawiać, a ciul tam, nie wiem ;> No to co by wam tu jeszcze? Wczorajszy dzień spędziłam w gronie przyjaciółek^^ Oczywiście była pizza, śmianie się, robienie głupich fotek przez kamerkę i oczywiście karaoke, nie ma to jak popłakać się ze śmiechu, hahaha :d  a i nie wspominam nawet o robienia zdjęć naszych cieni na środku drogi, hah ;] No to chyba tyle w tej notce, ostatnio nie mam nowych pomysłów, za tydzień, dokładnie 10 czeka mnie wycieczka do Oświęcimia i jeszcze gdzieś tam, przynajmniej do szkoły nie trzeba będzie iść :) to tyle, paa ♥

                                                              awwwwwwwwwww ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz