Widżet

Blogger Templates

sobota, 22 grudnia 2012

Christmas shop ! ;)

                                 Hejka^^ ♥
no więc jak obiecałam mam pisać częściej, no więc postanowiłam, że mogę zacząć tak codziennie jak na razie, ostatnio kupiłam sobie buty, a dzisiaj spodnie dwie pary nowe i choinkę do pokoju, którą wam pokaże i ogólnie mam dla was zaległe zdjęcia, m.in prezent, który dostałam na Mikołajki ostatnio:) To zaczynamy;*



Taka choinka w wersji mini <33 pasuje mi do pokoju, dziś ją kupiłam, od razu pomyślałam: wow, idealna pod kolor pokoju♥


Buty zamówiłam ze strony: http://kupbuty.com/index.php powiem wam, że jest wiele fajnych butów tam, a te buty to są moje pierwsze zakupione przez internet, więc mi się wydaje, że są warte swojej ceny, bo dałam za nie 60zł! ;O Są cieplutkie i nie marzną mi stopy gdy jest na dworze zimniej ;d Na zdjęciu nie ma tego efektu, ale są cudne^^


Mój prezent od koleżanki, kocham te perfumy, pudełko od Rafaello śliczne, ale mama mi je wyrzuciła przez przypadek -,-

Jeszcze dostałam od ciotki słodycze na święta, szampana takiego smakowego, skarpetki, bo u mnie na targu są badziewne, pochodzę dwa dni i już są dziurawe, więc wiecie;/ No to tyle, na koniec moje zdjęcie, bye bye;* Miłych przygotowań do świąt, kocham was!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz