Widżet

Blogger Templates

czwartek, 1 listopada 2012

Dzień Wszystkich Świętych ;)

 heeej ;)
piszę do was notkę, nie wiem z nudów (chyba), tak szczerze mówiąc, bo wiecie nie mam czasu, nie mam jakoś nastroju, pogoda jest strasznie przytłaczająca w ogóle i no tak jakoś jest :/ Dzisiaj dzień Wszystkich Świętych, lubię ten dzień, bo idzie się do kościoła, a potem na cmentarz, oddać chwilę dla zmarłych, pomodlić się.. Uwielbiam w nocy gdy palą się znicze, jest taki nastrój i zapach, jedyna noc, w której cmentarz nie straszy. Zaraz też będę uciekać, bo pojedziemy całą rodziną na cmentarz, ale jeszcze mam troszkę czasu :) Więc posiedzę chwilkę.... :)



           Tak z innej beczki, może nie pasuje mieszać tych dwóch postów tak jakby w jeden, no, ale co tam xD W sobotę oczywiście impreza urodzinowa, o tym wiecie, bo pisałam. No i oczywiście będą dziewczyny, nie bd to jakaś nie wiem jaka impreza, tylko rodzina i najbliższe osoby, mamy plany różne co będziemy robić, już się boję ;3 Ale nie mogę się doczekać już, kocham obchodzić urodziny, wtedy przekonuję się kto mnie tak naprawdę docenia i pamięta, nie z facebooka, ale po prostu wie to tak sam z siebie i to jest takie miłe ;*

                                                      Tres metros sobre el cielo ♥
Moja przyjaciółka ostatnio wspominała o tym filmie na blogu, macie go, o tu: http://faairycandles.blogspot.com/ i jakoś szczerze zaraziła mnie nim no i to na maksa! :3 oglądałam ten film można powiedzieć, że z takimi emocjami, płaczem, bo po prostu ta historia mnie tak wzruszyła, że nie mogę tego wyrazić, po prostu potem obejrzałam też kontynuację, której polski tytuł, to "Tylko ciebie chcę" no i też mi się spodobał, no nie było w nim tak jak chciałam, no ale 3 ma być! więc na pewno skończy się happy endem, tak jak sobie zamarzyłam ;] A ogólnie z Anką mamy świra i co chwile opowiadamy coś o filmie, a inni: o co chodzi? hahahah^^ no, to dobra, ja lecę, powinny się pojawić jakieś fotki z urodzin, mam nadzieję, trzymajcie się ♥♥ do napisania! *___*


5 komentarzy:

  1. bo prawda jest tylko jedna: TEN FILM JEST BOSKI :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten film, jest naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ! Ja też kocham tą atmosferę na cmentarzu we Wszystkich Świętych. Jest cudowna. Życzę Ci udanej imprezy urodzinowej :>

    xoxo :*
    http://my-life-my-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz ^^
    nastrój we Wszystkich Świętych jest faktycznie wyjątkowy :)
    Miłej imprezy urodzinowej życzę c:

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ! ;*

    natkaa9.blogspot.com

    + obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń