Widżet

Blogger Templates

czwartek, 28 marca 2013

Nie wiem co robić.. :(

hej kochani ♥ 
Słuchajcie nie wiem co mam zrobić, nie mam ochoty prowadzić tego bloga, powodów jest wiele, niektóre może głupie, błahe, ale są też takie, że po prostu nie umiem pisać interesująco i w ogóle. Szczerze kiedyś mnie to bawiło, ale teraz szczerze powiem, że nie. Nie wynika to z tego, że jestem leniwa i nie chce mi się nic napisać, wręcz przeciwnie,mam czasem jakieś pomysły, ale wiem, że nie czytacie, rozumiem. Chcę po prostu przestać prowadzić tego bloga, bo zostawienie go tak po prostu i pisanie co 2 tygodnie to nic nie daje, przepraszam, jeżeli ktoś tam moje wypociny czytał,ale to nie ma sensu, nie mam systematyczności i w ogóle, nie potrafię się blogiem zajmować... nie wiem czy usuwam czy zawieszam?
na razie zawieszę, więc nic nie będę pisała, zobaczy się co czas pokaże, może kiedyś nadejdzie jakaś wielka reaktywacja? ;D kto wie, na razie nie mogę dalej pisać tego bloga.
I'm sorry ♥

                                                                

4 komentarze:

  1. Potrzebujesz lekkiego odpoczynku. Niestety po trzeba do tego cierpliwości. Ja sama tak mam, że czasem nie chcę mi się pisać, a kiedyś robiłam to nawet dwa razy dziennie. Mam nadzieję, że szybko wrócisz z nowymi pomysłami. ;) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bloog, na seriooo :D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Za kom też sie nie obrażę, jak chcesz i masz jakies pytanie pisz śmiało w komach z chęcią odpowiem przy najblizszej okazji:D
    WEsoŁeGo AlLeLuJa!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje statystyk ;))
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Toshiba Mini netbook computer NB 305 Sound Troubles? Heres my problem:I obtained a Toshiba Netbook NB 305 weekly ago. It uses Microsoft windows 7. My sound right out the speakers is either seriously quiet or no sound in any way! Also, my mic is rather sensitive (even a light tap within the keyboard is very loud) as well as turns on and away at random times. These days to hear the mic, Id to plug in this earphones. Even worse, my mic can detect sounds which might be on the laptop although not sounds only a foot or so away! I havent downloaded and also installed anything yet because I wish to know if its worth in advance. Any ideas? Thanks!
    Bocce Ball Game

    OdpowiedzUsuń