Widżet

Blogger Templates

środa, 6 lutego 2013

Ciężkie dni i ogólnie jeden wielki niewypał! ;c

                                                                          hej :*
Ten post nie zacznie się słowami: przepraszam, że długo nie pisałam, bla bla bla... bo po co? Ja wiem, że nie piszę często, bo moi kochani rok szkolny to nie wakacje, jak wiecie.... Ostatnio po prostu nie mam siły, jestem wkurzona, podupadam na zdrowiu trochę, ogólnie moje życie to wielka monotonia, jeszcze do tego szkoła, wierszyki jakieś, kartkówki, no masakra, teraz to dopiero zaczęło się ględzenie o egzaminach, jak się dostane to się dostane, a nauczyciele już swoje! pff kto jest w 3 gimnazjum wie! :D Ogólnie mam pobite kolano, zły nastrój, ogólnie czarny humor! ;C

Naprawdę nie mam siły, ostatnio jak wiecie kto przyjeżdża do Łodzi 25 marca!? tak Justin ♥♥ i może są tu jakieś dziewczyny, które go nie lubią, ale wiecie co, ja miałam jechać na ten koncert na 99% i wiecie co? nic z tego, moje marzenie legło w gruzach, dlatego, że w tej Polsce tak z kasą ciężko, u mnie właśnie z tego powodu nie dam rady, więc jestem załamana, bo dla mnie to nie koncert zwykły, to poznanie idola, który zmienił moje życie, nauczył wierzyć w marzenia, dał mi siłę do walki, który zawsze stawia mnie na nogi, gdy zobaczę go na plakacie nad łóżkiem lub filmiku! no ale cóż, koncert w tv też będzie nieziemski! *.* wiem, że jestem dumna z nas #POLISHBELIEBERS za to, że udało nam się go sprowadzić ♥.♥ jeżeli ktoś ma zamiar zhejtować za ten post, nie komentuj tego! taka informacja:) To na tyle, nie chce mi się cykać zdjęć, wierzcie mi, padam na twarz teraz :D coś tam na dole wam zamieszczę , bye :]


Nie powiększam tego, bo jakość zwalona by była... nie wiem czy zdjęcie tu było czy nie, ale po prostu je uwielbiam! :3 wiecie co, bo za kim jak za kim, ale za Gabi tęsknię najbardziej, bo to ona jedna naprawdę jest ze mną szczera we wszystkim! ♥



1 komentarz:

  1. stylowy blog. bardzo mi się podoba. jaki to szablon? jest bardzo ładny. fajny masz styl pisania i ogólnie suuuper! ah! też bym chciała , żeby mój blog tak wyglądał! i ten nagłówek... cudo!! obserwujemy? gdy już to zrobisz napisz mi w komentarzu , a ja zrobię to samo.
    blogagniesii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń