Widżet

Blogger Templates

piątek, 25 stycznia 2013

Loteria :)

 siemka ;3
Taka krótka notka, nie będę się dzisiaj rozpisywała, bo wczoraj już coś tam naskrobałam, więc pewna blogerka zorganizowała konkurs, tu macie linka: LINK pod spodem umieszczam zasady tej loterii, każda z nas ma szansę wygrać, tak, że was też zachęcam, nie szkodzi spróbować :*


Styczniowa loteria

Informowałam was wcześniej, że mam dla was niespodziankę. Mianowicie wraz z firmą merg.pl przygotowałam dla was konkurs. Będzie on trwał do 7 lutego. Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez losowania-każdy ma takie same szans

Zasady wzięcia udziału:
1. Musisz obserwować ten blog publicznie.
2. Musisz polubić fan page merg.pl
3. W komentarzu wpisz imię, pierwszą literę nazwiska i swój e-mail.
4. Dodaj poniższy baner na swojego bloga i w komentarzu napisz link gdzie umieściłeś baner.


To jak wiele można wygrać zależy od Was! Wysokość wygranej uzależniona jest od Waszej ilości zgłoszeń.
Nagroda:
Liczba osób w konkursie do 50, wartość kuponu 20 zł
do 100 osób - 1 bon 40 zł.
do 200 osób - 1 bon 80 zł.
do 300 osób - 2 bony 80 zł
do 400 osób - 2 bony 100 zł
do 500 osób - 2 bony 120 zł.

Powodzenia ! 

Takie krótkie info!
Z prawej strony bloga umieściłam ankietę, w której zapytałam co chcielibyście zobaczyć na moim blogu, więc poddawajcie mi pomysły w komentarzach pod spodem, pod tą notką i odpowiadajcie w komentarzach, tylko nie nagrywanie filmików, nie będę vlogować :)   

Jeszcze dziękuję wam za takie miłe i ciepłe komentarze pod notką, którą dodałam niedawno, jesteście super i cieszę się, że mnie tak rozumiecie, dziękuję wam za to :* no to czekam na wasze propozycje, trzymajcie się, papa :*                                          

3 komentarze:

  1. powodzenia tym, co biorą udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już ten konkurs na innym blogu ;d
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie i do obserwowania :) z checia zajrze tu ponownie :)

    OdpowiedzUsuń