Widżet

Blogger Templates

niedziela, 21 października 2012

Zabiegana-,-

Heeeeeeeeeeeeej ;) co tam ludzie? dawno się nie odzywałam, no cóż zdarza się... no trudno, ale w sumie miałam czas coś napisać, ale nie mam weny, nie mam aparatu, więc nie ma jak fotek robić, a chciałabym wam wiele pokazać, no, ale aparatem, a nie komórką, no, ale haha, aparatu mieć nie bd ;/ no ok, konkrety, wszystko jest takie durne, szkoła, mam mało czasu, codziennie zadania domowe, kartkówki, wypracowania, sprawdziany, referaty..... itd! Ich liczba nie ma końca, jeszcze ten elektroniczny dziennik, codziennie jakieś nowe oceny. Jeszcze dowiedziałam się, że 13,14,15 listopada mam egzaminy próbne, no wiecie, znów średnie polecą w dół, jak zwykle, czemu nie mogli tego w grudniu zrobić? ja się pytam!!!!!! pfffff... Za wiele mam na głowie, jakaś niespokojna jestem, nie umiem usiedzieć spokojnie, bo te martwienie się o oceny, no i to wszystko mnie zwyczajnie przerasta. Dzień za dniem przemija, niedługo zaczyna się LISTOPAD ;O jeszcze nie wierzę w to czasem, że już 3 miesiąc chodzenia do szkoły będzie^^ Chociaż takie lekkie pocieszenie :*

Tak z innej beczki:
W piątek zaraz po szkole 30 osób z gimnazjum z księdzem pojechaliśmy na BMW, do Krakowa, na ewangelizację, szczerze żałowałabym gdybym się nie zdecydowała jechać... Fajnie było, śpiewanie, ludzie z chorągiewkami, stadion ♥ i to wszystko, a sama jazda busem i McDonalds o 22 mega frajda *____* Ale muszę przyznać, że jeszcze nigdy w życiu nie chciało mi się tak spać jak tam :DD pokaże wam fotki takiej książeczki, bo ze stadionu niestety nie mam, szkoda :C



A to jakieś kartki, rozdawali, to wzięliśmy, no, ale nadal nie wiem co z nimi zrobić :DD

A to taki zachód słońca :*


No to paa kochani, jutro znów poniedziałek, a dziś  jeszcze czeka mnie nauka ;/ no to trzymajcie się, kocham was :) ♥

5 komentarzy:

  1. ja też mam nawał nauki. Cały czas coś do nauki, bywa, ze jedego dnia mamy spr, kartkówke pytanie i jeszcze z polaka wypracowanie. Kurde nauczyciele coś w tym roku poszaleli. Nawet chwili wytchnienia nie ma >.<

    Ps. w której jesteś klasie?

    __________________________________________
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.wikiandikiw.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, więc miło mi będzie jeśli komuś będzie się
    chciało na niego wpaść i go skomentować i napisać co o nim i notkach sądzi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w 3 gimnazjum :D no wiesz, ostatni rok gimnazjum, więc w sumie wiadomo, że jest wiele nauki ;>

      Usuń
  2. w końcu za pare dni twoje urodziny...nie mogę się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem co będziemy robić :D dowiecie sie w sql! ♥

      Usuń
  3. Taak wroku szkolnym każdy jest zabiegany : D
    zapraszam do mnie : D

    OdpowiedzUsuń